Thursday, February 18, 2010

hhahahahhaha

tajuk ceti pun pelik....sebab aku berjaya masuk blog aku lepas aku lupa pasword....aku skrg tgh batuk2 sbab jangkit ngan iyaaaa( my baby) mlm ni kawan baik aku tunang ngan pilihan hati.....masa cepat berlalu,dulu sekolah sekarang masing2 dah ade keluarga...tinggal 2 org kawan baik aku lum kawin lagi...mmmm mungkin x lama lagi diorang akan kawin, amin.........tu yg aku bergegas lepas balik keje nak dtg rumah dier, tlg aper yang patut. mungkin pas isyak aku terus drive pi rumah dier bersama2 anak aku...lama rasanya x dpt berkumpul sama2 berempat. entah aper ceti mlm ni......ingat lagi masa sekolah rasa nak putar balik masa jgn gerak....tp mungkin ker berlaku mcm tu??? eh aku...melalut pulak....hehhehe tak aperlah sekali sekala bukan slalu..........ni pun baru dpt bukak aku punyer blog...tak penah aktif pun....pasni aku nak letak gambar utk tatapan kawan2 yg masuk blog aku....

No comments:

Post a Comment